jueves, 27 de septiembre de 2012

Presentació

Desde sempre m'han agradat els nins, però per exemple tinc predilecció per els més petits; digam que de 0 a 5 o 6 anys, que precisament concorda amb l'etapa d'educació infantil.
Sempre he estat en contacte amb nens i nenes; cosins petits, la meva fiola que ara té 8 anys, nenes a les que he entrenat... i mai m'ha importat posar-me a jugar amb ells o fer tonteríes per a fer-los riur-re o posar-me un poc més seria quan tocava.
Sé que ser mestra no és el mateix. És una gran responsabilitat perquè ells esperen que els ''agafis de la mà'' i els ajudis a aprendre i a descobrir coses noves i de vegades podrà arribar a ser esgotador, o frustrant si no s'obtenen els resultats esperats. Però pens que si vaig amb il·lusió i amb ganes d'ensenyar i d'aprendre cada dia a classe tot anirà bé. Seminole children playing stick ball: Big Cypress Reservation, Florida

No hay comentarios:

Publicar un comentario